4 Blogging Bloopers parhaiten vältetty
Jos blogisi kärsii tällä hetkellä yksinäisyydestä tai ehkä aiot aloittaa ensimmäiset ponnistelusi, tästä artikkelista voi olla hyötyä. Koska kuinka mahtava tuotemerkkisi sattuu olemaan, jos blogisi imee ison, on todennäköistä, että kukaan ei välitä yhdestäkään yrityksestäsi. Okei, bloggaaminen ei ole täsmälleen rakettitiede, eikä se ole täynnä sääntöjä ja määräyksiä, mutta jos et täynnä höyryä eteenpäin käyttämättä todellakin aivoasi, lyöt pian virtuaalista tiiliseinää. Tässä artikkelissa tarkastellaan 4 ilmeisintä blogivirhettä, joita tällä hetkellä tehdään. Käytä sisällön käsittelemiseen muutama minuutti ja toivottavasti voit välttää ne kokonaan. Jos huomaat jonkin oman blogisi strategiasta täällä, älä huoli liikaa, koska voit aina hylätä asian ja aloittaa alusta.
Et ole asia!
Saatat tuntea tarpeen leimata persoonallisuutesi kaikkialle blogiisi, mutta yritä vastustaa tarvetta, ei oikeastaan! Koska lukijasi eivät ole siellä, koska olette sellainen ja mahtava ihminen, heitä on viihdyttävä ja kihloissa. Sinun on ehdottomasti oltava valmiina tarjoamaan asiantuntija-apua, mutta vain silloin, kun he pyytävät näitä kynsiä. Keskustele tuotemerkistäsi ja kysy yleisöltä heidän panostaan, yritä käydä kaksisuuntaisia keskusteluja ja näin herätät todellista kiinnostusta blogiisi.
Älä ole liian epämääräinen
Sinun on vältettävä liian yleistä kirjoittaessasi viestejäsi, koska vesitetty sisältö ei vaikuta ketään. Ole tarkka ja kavenna kopiota, koska tämä on mitä yleisö haluaa nähdä. Kiinnosta kävijöitäsi ja saa heidät aina tuntemaan ikään kuin olisit juuri heidän puolestaan. Tämä on tapa voittaa epäilijät ja kaikilla massamarkkinointistrategioilla on täsmälleen päinvastainen vaikutus.
Älä pidättele
Jos lukijasi tuntuu kuin pidät heistä kiinni, he eivät ole niin vaikuttuneita. Tietenkin voit kirjoittaa joitain teaser-sisältöä, mutta varmista aina, että toimitat koko paketin, kun aika on saapunut. E-kirjat ovat mahtavia ja kaikki, mutta jos pääkappaleellasi on vain vähän todellista arvoa, lukijat eivät ole niin vaivautuneita odottamaan todellista kauppaa. Yritä saada aikaan asianmukaista kiinnostusta saamalla arvoa molemmissa paikoissa. Yritä pidättää jotain kaikin keinoin, mutta jos tämän päivän sisältö vesittyy syystä, kävijämääräsi palautuu ennemmin kuin myöhemmin.
Pysy aiheesta
Jos rakastat kirjoittaa kaikenlaisista etuyhteydettömistä aiheista, sinun pitäisi todennäköisesti tallentaa tämä toiselle blogille. Sinun on toimitettava tietoja ja ratkaisuja siihen, mistä kävijät ovat kiinnostuneita, ja jos mainostat verkkokalusteiden verkkokauppojen opasta, varmista, että tämä on blogitekstisi tukipilari.
Olemme osoittaneet sinulle 4 yleistä blogivirhettä, yritä välttää niitä ja oma blogisi on hieno!
Comments are closed.